Jij bent de expert, show it met jouw expert-brand.

Herken je dat knagend gevoel, van bij het ontbijt tot je weer gaat slapen, dag na dag? De bestellingen komen niet meer. Je doet zo je best, maar de successen zoals je die vroeger had, blijven uit. Je twijfelt of je bedrijf zo nog toekomst heeft? Je zit vast en weet niet hoe je verder moet? Ergens diep van binnen weet je dat een vernieuwing van je website niet genoeg gaat zijn. Er is meer nodig.

Wist je dat veel ondernemers hiermee worstelen? Het is voor veel ondernemers, ja zelfs voor communicatie-experts een hele uitdaging om zichzelf opnieuw heruit te vinden en met een onderscheidende boodschap je expert status te vernieuwen. Je bent dus niet alleen. 

Meer nog, Ik kan je hierbij begeleiden. Zoals ik ook al andere bedrijven heb geholpen.

Want hey, jij verdient ook een expert-brand. Zodat je weer gezien wordt als de expert die je bent.

Stan

 

 

 

Herkenbaar?

  • Je voelt elk jaar de concurrentie toenemen. Jonge bedrijven komen op de markt. Je bent jaloers op hun aanpak en frisse ideeën.
  • Is mijn bedrijf verouderd? Moet ik mijn imago oppoetsen? Is het dat wel waard?
  • Je denkt dat een nieuwe website de oplossing is? Of is er meer nodig om echt het verschil te maken?
  • Thuis en met vrienden wil je opnieuw over iets anders praten dan enkel je werk.
  • Pfff, vernieuwen kost handenvol geld (denk je), is het dat wel waard?
  • F*cking hell, alle verantwoordelijkheid komt op jouw schouders. Je bedrijf, je werknemers, je gezin… geen pretje…
  • De frustratie neemt toe. Je wil graag vooruit, terug in je veilige niche, maar je weet niet hoe?

Veel zaakvoerders kennen dit gevoel. Zo abnormaal is het niet. Ook zij hebben een oplossing moeten zoeken. Maar er is goed nieuws! Er zijn stappen die je kunt nemen om je bedrijf te moderniseren, relevant te blijven en je concurrentiepositie te versterken.

>> Wil je weten hoe we dat aanpakken? In een Brand Audit vertel ik jou hoe en wat je aan je brand kan verbeteren.

 

 

Stel je voor:

 

Dat je elke dag weer vol enthousiasme aan de slag kan omdat je

  • weer als dé autoriteit gezien wordt
  • orderboek weer gevuld is
  • klanten als vanzelf naar je toekomen
  • vol vertrouwen je expertise kan delen
  • weer op je 2 oren kunt slapen

Zo’n transformatie is heus niet zo ver af hoor. Met de juiste stappen en begeleiding ligt het binnen handbereik.

Samen bekijken we jouw unieke situatie en stippelen we een plan uit naar jouw succes. Neem gerust vandaag nog contact met me op en laten we samen de eerste stap zetten zodat je weer gezien kunt worden als expert.

 

 

 

 

Hey, Ik ben Stan, en zet je graag opnieuw als expert in de markt zodat je gezien wordt voor de waarde die je levert.

  • ik ben jouw klankbord, met oog voor detail
  • actief luisterend om samen de lijnen uit te tekenen
  • om te zorgen dat je weer impact kan maken
  • stap voor stap, grondig en behoedzaam
  • in alle rust

Ik doe er alles aan zodat jij (weer) als de deskundige wordt gezien. Lijkt dit je iets, laten we dan zonder enige verplichting een kennismakingsgesprek inplannen. Ik luister graag naar jouw verhaal om te kijken of ik jou kan helpen.

 

 

>> Traject: Creëer jouw expert-brand

Mijn traject “creëer jouw expert brand” is ontwikkeld voor mensen zoals jij en zorgt ervoor dat jij weer gezien wordt als een autoriteit.

We werken stap voor stap samen om jouw bedrijf zo sterk mogelijk te positioneren. We maken een plan om jouw onderneming weer aantrekkelijk en concurrentieel te maken.

 

1. Merkstrategie:

We creëren een plan dat wérkt! Zodat je je geld niet verkwist aan marketingacties, maar wijselijk kunt investeren in acties die meer omzet genereren.

  • We gaan jouw plekje in de markt herbenoemen
  • met behulp van een o.a. SWOT analyse, concurrentie- en marktonderzoek…
  • en creëren jouw unieke positionering en differentiatie
  • met jouw unieke verhaal

2. Brand design:

Werk je identiteit grafisch verfijnd uit in design-elementen, zodat het uniek én coherent is. Bovendien wordt het uiterst herkenbaar.

  • logo design
  • brand identity design
  • huisstijlgids
  • touchpoint design

3. Implementatie:

Breng je plan en design samen om jouw expertise optimaal naar buiten te brengen en de juiste klanten aan te trekken.

  • digital design
  • design voor print
  • design voor packaging
  • brand management

 

 

Na het traject:

  • word je weer als de deskundige gezien
  • trek je betere klanten aan
  • onderscheid je jezelf van de concurrenten
  • is jouw boodschap helder
  • is je aanbod scherp

Als wij samen jouw expert brand gaan creëren, dan

  • Val ik je niet lastig met jargon of fluffy termen
  • Gaan we naar de kern. Geen lapmiddeltjes of brandjes blussen.
  • Werken we behoedzaam en stap voor stap,
  • op jouw tempo
  • Focussen we op jouw kracht
  • en wat jou uniek maakt.
  • En vertalen we dat naar de juiste transformatie,
  • om jouw bedrijf future proof te maken.

Geef toe, klinkt goed, toch?

Too good too be true? Daar ben ik me van bewust en daar behoed ik me voor. We beloven je geen hemel op aarde hé. Maar hey, stel je nu eens voor dat dit helpt!

Anderen gingen je voor en plukken nu de vruchten van een ijzersterk merk. Maar ik durf er voor wedden dat je veel geld bespaart als je eerst jouw eigen expert brand gaat creëren voor je met andere marketingacties aan de slag gaat.

 

 

Meteen klaar om door te pakken?

 

Je bent een trotse zaakvoerder en je weet dat je met je expertise het verschil maakt. Maar doordat de wereld om je heen zo veranderd is, twijfel je hieraan.

De eerste stap in onze samenwerking is een brand audit. Je krijgt huiswerk en nadien een simpel gesprek waarin ik mee in jouw bedrijf duik. Ik toon je waar de pijnpunten zitten én wat je hier precies aan kunt doen. Wat zou dat voor jou betekenen? Dat je gericht weet waar de oplossing zit? No strings attached.

Ik duik hiermee in jouw verhaal, je krijgt niet alleen duidelijkheid maar ook een overzichtelijk actieplan om je status te versterken. Zo kun je vol vertrouwen de volgende stappen zetten.

Zonder verplichting of risico, en bovendien … als je besluit om daarna met mij verder te werken aan jouw merkstrategie, wordt dit bedrag in mindering gebracht op onze samenwerking.

Hey, wat heb je te verliezen?

 

 

 

 

Zij kozen al voor Hey Hey: