GHOST projectbranding
GHOST is een ambitieus Europees Horizon2020 project waarbij verschillende partners onderzoek doen naar next generation lithium-ion modulaire batterijen. Of hoe ze het zelf omschrijven: The objective of the GHOST project is to develop InteGrated and PHysically Optimised Battery System for Plug-in Vehicles Technologies.
Vraag
Aan Hey Hey werd de vraag gesteld om voor dit project een gepaste branding te voorzien. Na enkele goede gesprekken met Saskia en Eva (VUB) gingen we aan de slag. Na een grondige projectanalyse volgden al snel de eerste creatieve voorstellen.
Oplossing
Hey Hey zorgde voor een volledige projectbranding: Logo, huisstijl, en baseline voor papier en pixel. Tevens zorgden we voor een website incl. blog, die ze zelf kunnen onderhouden. Het logo is herkenbaar en duidelijk met een subtiele hint naar elektrische energie. Bovendien zijn de bijhorende huisstijlelementen uitgewerkt tot een sterk geheel. Het project werd opgestart met een event waarbij alle betrokken partners werden uitgenodigd. Om deze kick-off te ondersteunen, kwam er een brochure en powerpointsjabloon, voorzien van tekst, beeld en infographics.