ORCA branding
Projectbranding voor ORCA, een Europees Horizon2020 project. Zelf omschrijven ze het zo: ORCA has the ambitious goal to develop an IVECO multimodal hybrid bus and VOLVO distribution hybrid truck with an extended full electric range from 10km to 30km. Vehicles will be equipped with innovative PHEV rechargeable energy storage (RES) systems, designed specifically for each vehicle application.
Of anders gezegd: Onderzoek naar betere hybride bussen en vrachtwagens.
Het project werd geleid door TNO (NL) en gecoördineert door VUB Mobilab
Een ambitieus Horizon2020 project verdient een gepaste branding. Na enkele goede gesprekken met Saskia (VUB) en René (TNO) gingen we aan de slag.
Er was nood aan een herkenbaar logo met bijpassende huisstijl en baseline. Dit voor zowel voor papier als pixel. Het is een duidelijk logo met een subtiele hint naar electrische energie. De vorm is strak en vriendelijk tegelijk, naar de samenwerking tussen de verschillende partijen.
Om het kick-off event te ondersteunen, werkte Hey Hey o.a. een brochure, infographics, rollup en powerpoint uit. De ORCA branding staat op punt.